jueves, 2 de mayo de 2013

Les bandes sonores més conegudes:)

Hola a tots i totes:) Aquests dies podríem dir que he estat incomunicada, sense internet a casa i, per tant, no he pogut publicar res. Per això ara he de publicar les coses retrassades.
Primer de tot, m'agradaria felicitar a tot el grup de 4t que participa al concurs de blocs i a l'Adelaida, la nostre professora, ja que han resultat finalistes!!! Moltes felicitats a tots, la veritat que s'ho mereixen, han fet un bon treball:) 
Després m'agradaria que fessiu un cop d'ull a la meva llista "dels Grans del Cinema". Jo he optat per fer-la d'una manera una mica diferent a la dels meus companys, però espero qué us agradi:)! He utilitzat una eina anomenada SCM Music Player, molt fàcil d'utilitzar. Per escoltar la meva Playlist, heu de clicar al play que es troba a la part superior de la pàgina, a l'esquerra i per veure totes les cançons que hi ha, cliqueu al botonet de la dreta que te una nota musical. 
Aquí us adjunto també l'entrada al bloc de l'Adelaida, perquè pogueu veure els altres treballs. Feu clic aquí.

No hay comentarios:

Publicar un comentario